ArticlesStatesmenWoman e-zineًRestorationAYAM contemporary Historical ReviewO.HistoryPublicationsViewpoints and untold eventswith caravan of history(doc)Foreign Policy StudiesNewsمصاحبهwith caravan of history(photo)conferences
» اخبار » اخبار ۲ (۹۳)

کلمات کليدی :
 همه کلمات
تک تک کلمات

 

نشریه الکترونیکی بهارستان

137

پیشینه فرش 

 

 

زندگی و اقدامات لارنس آلمانی در ایران
مطیع ترین وزیر امور خارجه ایران
سهم  ساواک در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی
محمد باقرخان تنگستانی

اخبارNEWS

فروشگاه مجازي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران افتتاح شد  |+| بزودی آغاز به کار وب سايت جديد موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران

Google

جوان و تاریخ

تاریخ و جلوه های عزاداری امام حسین(ع)در ایران با تکیه بر دوران صفویه

 

 

چند قطره خون برای آزادی

 

 

زندگی سیاسی و اجتماعی آیت الله العظمی حاج سید محمد تقی خوانساری

 

فصلنامه تاریخ معاصر 61-62

فصلنامه تاریخ معاصر ایران

شماره 61-62

 

فصلنامه تاریخ معاصر 63

فصلنامه تاریخ معاصر ایران

شماره 63

کتابفروشی سرای تاریخ

Adobe Reader V 8.0

20.8 MB

 

اخبار ۲ (۹۳) 

»عناوین اخبار 

 

 » آغاز به کار وب سايت جديد موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران

» فروشگاه مجازي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران افتتاح شد

» راه اندازي بخش مطالعات سياست خارجي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران

 
 
 
 

 

 رئيس اداره روابط بين الملل و مدير وب سايت موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران خبر داد
آغاز به کار وب سايت جديد موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران

وب سايت جديد موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران به شکل شش زبان و با قابليتهاي ويژه به زودي راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران، رئيس اداره روابط بين‌الملل و مدير وب سايت موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران گفت:‌ در پي درخواستهاي مکرر بنياد و بازخوردهايي که از سوي مخاطبين سايت طي يک دهه برپايي آن داشتيم ما را بر آن داشت که سايت جديد را با قابليتهاي بهتر طراحي کنيم.
بنا به تاکيد محمد عوادزاده، وب سايت جديد موسسه چند زبانه است تا مخاطبين خارج از کشور هم که با زبان فارسي آشنا نيستند امکان بهره‌برداري از مطالب آن را داشته باشند. وي افزود:‌ در سايت جديد موسسه علاوه بر زبان فارسي،‌ مطالب و مقالات و ساير بخشها از جمله نمايشگاههاي عکس و سند به زبانهاي انگليسي،‌ عربي، ‌روسي، ‌ترکي آذري و ترکي استامبولي ارائه شده و کار ترجمه محتوايي سايت از مدتها قبل و با برون سپاري کار به مترجمين مجرب و کارآزموده شروع شده و رفته رفته در سايت بارگذاري مي شود.
عوادزاده درباره دليل زبانهاي انتخابي توضيح داد: انتخاب زبانها بر اساس بازخوردهايي است که ما در بين مخاطبان خود در بيرون از مرزها داشتيم. در درجه بعدي هم زبان کشورهايي را که به نحوي با تاريخ ايران مرتبط هستند انتخاب کرديم. وي ادامه داد:‌ به طور نمونه وقتي از زبان روسي صحبت مي‌کنيم زمينه مشترک تاريخ ساز 200 سال روابط ايران با اين کشور مد نظر بوده دارد. يا درباره زبان عربي، زبان مشترک مذهبي ميان مسلمانان منطقه و همچنين هم مرزي ما با کشورهاي عرب زبان انگيزه ايجاد اين زبان در سايت را براي ما ايجاد کرد. و به طور کلي فصول مشترک فرهنگي يا قرابت جغرافيايي و تاريخي انگيزه انتخاب پنج زبان خارجي سايت بود.
وي بخش چند رسانه‌اي را امکان ديگر سايت جديد موسسه دانست و افزود:‌ با توجه به موضوعات تاريخي به اين نتيجه رسيديم که اگر مباحث تاريخي از طريق صوت و تصوير و به صورت کليپهايي ارائه شود جذابيت بيشتري دارد و مي‌تواند مخاطبان ما را افزايش دهد. در اين بخش سمينارها و نشستهاي تخصصي موسسه بصورت صوتي تصويري ـ انعکاس مي‌يابد. همچنين مصاحبه‌هاي کارشناسان موسسه با صدا و سيما و فايلهاي صوتي تاريخ شفاهي جاذبه خاصي دارند و از اين طريق مي توان خيلي بهتر مباحث تاريخي را به مخاطب منتقل کرد. عوادزاده تصريح کرد: در طراحي جديد سايت موسسه از لحاظ گرافيکي نيز شاهد تغييرات زيادي هستيم و امکانات جديد سايت همپاي امکاناتي است که امروز در دنياي مجازي براي بسياري از سايتهاي تخصصي معمول است. امکان ارسال مقالات، نظرسنجي، ارائه نظرات،‌ تهيه پرينت از مطالب؛‌ از جمله امکاناتي است که در سايت جديد موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران وجود دارد و مخاطبان مي توانند از مطالب و مقالات ارائه شده استفاده کنند البته با ذکر منبع! به گفته عوادزاده بخش اخبار سايت هم بسيار فعال‌تر از قبل به کار خود ادامه مي‌دهد. وي همچنين از فعاليت نمايشگاههاي مجازي عکس و سند همراه با توضيحاتي پيرامون عکسها و اسناد منتشر شده در سايت جديد موسسه خبر داد و افزود:‌ با کاروان تاريخ در دو بخش عکس و سند به کار خود ادامه خواهد داد. بنا به تصريح وي در اين بخش عکسها و اسناد برگزيده تيم کارشناسي موسسه حول محورها و موضوعات تعيين شده از سوي کارشناسان انتخاب و به شکل مجموعه‌هايي منتشر مي شود.

 

  فروشگاه مجازي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران افتتاح شد

فروشگاه مجازي کتاب و محصولات فرهنگي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران با قابليت خريد آنلاين و پرداخت اينترنتي افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران؛ محمد عوادزاده رئيس اداره روابط بين‌الملل و مدير وب سايت موسسه با بيان اين خبر،‌ گفت:‌ در اين فروشگاه آنلاين کتابها و محصولات موسسه به صورت مستقيم به علاقمندان عرضه خواهد شد. بنا به تاکيد وي با راهاندازي اين فروشگاه از سراسر کشور و حتي خارج از کشور امکان خريد و پرداخت آنلاين قيمت محصولات وجود دارد و کتاب خريداري شده از طريق پست به مشتري ارسال مي شود.
با مراجعه به آدرس اينترنتي http://iichstore.ir مي‌توانيد براي خريد از محصولات فرهنگي و تاريخي اين فروشگاه آنلاين اقدام كنيد.

 

 

راه اندازي بخش مطالعات سياست خارجي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران 

بخش مطالعات سياست خارجي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران با استفاده از مقالات ارائه شده در نشستهاي تخصصي حول محورهاي برون مرزي، راه اندازي مي شود.

به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران؛ محمد عوادزاده رئيس اداره روابط بين الملل و مدير وب سايت موسسه با اشاره به برگزاري نشستهاي تخصصي و همايشهاي متعدد پيرامون موضوعات خارج از مرزهاي ايران در موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران، گفت: ‌‌تحولات افغانستان، ‌تحولات عراق، جنبشهاي منطقه همچون بيداري اسلامي محورهاي برگزاري بسياري از اين همايشها سمينارها و نشستها هستند که زير نظر دکتر حسين احمدي از اساتيد دانشگاه اداره مي‌شود. به گفته وي در اين بخش کليپهاي صوتي و تصويري و آلبومهاي تصاوير و همچنين اخبار مرتبط با اين همايشها در وب سايت جديد منتشر خواهد شد.

 

 




نام:                
*رايانامه( Email):
موضوع :
*نظر شما:


تماس با ما : 38-4037 2260 (9821+) -

کليه حقوق اين سايت متعلق به موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران مي باشد
درج مطالب در سایت لزوماً به معنی تاييد آن نيست

استفاده از منابع اين سايت با ذکر ماخذ مجاز است
بهترین حالت نمایش: IE8 یا نسخه بالاتر


 
www.iichs.org